درباره مجتمع تولیدی آذرخش

مجتمع تولیدی آذرخش با بیش از 20 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه تولید انواع فرآورده های نسوز شکل دار و بی شکل تحت نام فرآورده های نسوز آذرخش همواره تلاش نموده است که گام به گام به سمت پیشبرد اهداف حود حرکت مستمر و پیوسته ای را داشته باشد. این شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی خود همواره کوشش نموده تا گامی رو به جلو برای پیشرفت صنعت نسوز کشور برداشته و تا حد امکان نیاز صنایع کشور را در این زمینه تأمین نماید.

مجتمع تولیدی آذرخش در حال حاضر علاوه بر تولید انواع محصولات باکیفیت نسوز و تلاش برای گسترش طبف انواع محصولات خود گامی بزرگ به منظور راه اندازی واحدهای تولیدی نوین در این صنعت برداشته و اکنون در حال افتتاح فاز جدید خود با نام الیاف سرامیک ارغوان به عنوان یکی از معدود واحدهای تولید الیاف نسوز در کشور می باشد که با این کار خواهد توانست گامی بزرگ برای تأمین نیاز بخش عظیمی از صنایع داخلی به الیاف نسوز بردارد.

از صنایع مصرف کننده محصولات تولیدی این شرکت می توان به انواع صنایع فولاد، پتروشیمی، سیمان، شیشه، گچ و قند اشاره نمود.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و تکنولوژی روز دنیا با استفاده از انواع ماشین آلات نوین همچون خط تولید تمام مکانیزه جرم نسوز، پرس های هیدرولیک خودکار از ظرفیت 500 تن تا 2000 تن، کوره های پخت آجر نسوز تا 1600 درجه سانتی گراد، کوره های دوار کلسیناسیون مواد، انواع ماشین آلات به منظور خردایش و دانه بندی مواد و خط تولید پیوسته در زمینه تولید انواع آجر ایزوله و نیمه ایزوله فعالیت می نماید و از طرفی تمامی محصولات این شرکت مورد بررسی قرار می گیرند و تا زمان مصرف توسط مشتریان قابلیت ردیابی و شناسایی می باشند.

از محصولات حال حاضر شرکت می توان به انواع آجرهای شاموتی و و آلومینی تا 85 درصد آلومین، انواع آجرهای سبک از گرید 21 تا 32 با دانسیته 0.6 تا 1.4 گرم بر سانتیمتر مکعب تا 94 درصد آلومین، انواع آجرهای آلومینا کربن منیزیت، انواع آجرهای ضد اسید، انواع نازل تاندیش و انواع فرآورده های بی شکل همچون Regular Casts، Medium Cement Casts، Low Cement Casts و Ultra Low Cement Casts از 45 تا 97 درصد آلومین و انواع جرم های کوبیدنی سیلیسی اشاره نمود.

این شرکت با داشتن واحد R&D به طور مستمر در حال به روز رسانی محصولات در حال تولید و توسعه محصولات جدید می باشد و در این راستا موفق به اخذ گواهی نامه تحقیق و توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.



 
 
کاتالوگ فنی - Datasheet
فارسی